Need For Speed: Most Wanted


Nu stiu cu ce sa incep... dar hai sa zicem ca e cel mai tare simulator auto. Personal-am jucat de 4 ori si mi-a placut tare mult. Imi pare rau ca cu masina din imagine nu am reusit sa joc mai mult de doua curse..
Prima data incepi cu BMW-ul, joci doua curse, pfiu...se termina BMV-ul. Dupa ce joci cu asta, prinzi gustul masinilor puternice si... dupa aia iti vine un jaf de masina cu care tre sa o iei de la inceput. Cea mai buna masina e chevu' .
Aoleeeo...imi adusai aminte.... ca tre sa strangi punctele ca sa joci cu urmatorul adversar. Cu cat te apropii de locul 1, cu cat e mai greu sa strangi punctele(bounty):(. Nu mai spun ca am incercat unele curse cu adversarii de mai multe ori. Nu mi-a mai placut ca atunci cand conduci cu viteza apare efectul de intinare al ecranului.
Ce mi-a placut? Politia...deci politia te alearga, dar tot prosti raman, ca si in... realitate-a TV:D, multi si degeaba:)). Inca ceva.., ori nu stiam eu sa iau curbele, ori se luau ele cam greu. Cel mai bine se conduce masina/imi place sa conduc masina cu camera in fata masinii.
Coadele(cheat-urile) nu's faine, jocul curat e cel mai bun, cu sau fara cheat-uri tot aia e.
Eu am avut: procesor 1800mghz, memorie ram 512, si placa video FX-5200 nvidia de 128 de mb.

In concluzie... toata seria...need for speed...merita jucata, mai ales... ProStreet... trailerul mai jos:D

Trailer, NeedForSpeed ProStreet(sunt curios ce le-or mai fi dat prin gand)...

Un comentariu:

V.M. Simandan spunea...

No need for speed pe autostrada Bangkok - Rayong!